Sprekers

Laura Nuhaan

Laura Nuhaan

Een passie voor innovatie. Dat is wat Laura Nuhaan drijft. Ze heeft uitgebreide ervaring op directieniveau in marketing, sales en strategische rollen, waarin ze innovatieve marketingstrategieën en teams in lijn brengt met salesorganisaties en campagnes. Momenteel adviseert ze als partner van haar bedrijf Andeta uiteenlopende organisaties op dit gebied. Verder is ze als adviseur betrokken bij meerdere tech-startups in Silicon Valley. Ze was eerder keynote spreker op events als de Sales 2.0 Conference (Londen) en Digital Marketing in 1 Day. Haar specialismen zijn o.a.: digitale marketing, lead generation en social selling. Ze is auteur van meerdere boeken, waaronder haar meest recente uitgave "Social Selling: meer omzet door slim gebruik van social media".

Sessies

 
Carlijn Postma

Carlijn Postma

is eigenaar van The Post. Een bureau voor contentmarketing; Van strategie tot creatie en publicatie. Ze bedacht haar eigen methodiek - mediadenken - om contentmarketing toe te passen in de praktijk. De methodiek werkt. De multinational, maar ook het mkb loopt ermee weg. Elke keer wordt ze weer blij als de kwartjes vallen na een presentatie. Ze schreef drie boeken: ‘Zakelijk twitteren voor beginners’ (2010), ’Ik.nl’ (2011) en ‘Contentmarketing in 60 minuten’ (2014). In 2014 is ze op plaats 27 in de lijst van 200 meest invloedrijke personen op het gebied van contentmarketing terechtgekomen.

Sessies

 
Ger Nijkamp

Ger Nijkamp

Ger Nijkamp is Sr. Online Marketeer bij Ricoh Nederland. Daar heeft hij de afgelopen twee jaar een moderne online marketingstrategie uitgerold, met content marketing, marketing automation en lead nurturing als belangrijke onderdelen. Ger bouwt merken. Hij is expert in de effectieve kruisbestuiving tussen de verschillende media en mogelijkheden. Hij helpt door nuchtere analyse, helder advies en praktische implementatie en deelt daar graag over door te schrijven en te spreken.

Sessies

 
Jacob van Lier

Jacob van Lier

Tot 1 januari 2016 deed hij de zakelijke marktbewerking voor verschillende merken van Coöperatie VGZ. Met hoogwaardige content heeft hij voor Verkoop veel leads gegenereerd. Dankzij dit succes geeft hij nu invulling aan de VGZ brede contentstrategie, voor de consumenten- en zakelijke markt: eerlijke informatie verschaffen, duidelijk en transparant zijn, op alle relevante touchpoints en zo de vindbaarheid (SEO), geloofwaardigheid en loyaliteit (NPS) vergroten. Zijn motto hierbij: hoe opener en eerlijker je bent, hoe beter het werkt!

Sessies

 
Peter Broekhof & Rogier Terhalle

Peter Broekhof & Rogier Terhalle

Vanuit hun passie voor eten en sociale betrokkenheid bij hun klantengroepen, hebben Peter en Rogier in de laatste jaren de marketing en sales afdelingen van Food Connect samen laten vloeien tot één commerciële organisatie. Door deze integratie heeft het bedrijf snel landelijke bekendheid gekregen en is het een serieuze en belangrijke speler geworden op de markt van maaltijden voor particulieren aan huis, maar ook bij kleinschalige woonvormen en (zorg)organisaties. Deze groei is met name toe te schrijven aan de praktische wijze waarop de leads worden geselecteerd en benaderd. Het resultaat spreekt voor zichzelf!

Sessies

 
Erica Meijer

Erica Meijer

Erica Meijer is brand marketer bij Nedap Security Management. Ze werkt al meer dan tien jaar in de zakelijke markt als marketingcommunicatie expert. Haar missie is om bedrijven te helpen zich te onderscheiden in een markt die vaak door technologie gedreven wordt. Ze houdt van de uitdaging om in deze markt het verhaal van een merk te ontdekken en te vertellen door middel van klantgerichte activatie. Ze voelt zich thuis in een B2B omgeving en is gedreven om bedrijven op marketingcommunicatie gebied een stap verder te brengen, zoals ze dat in het verleden voor Group2000 en Nefit heeft gedaan.

Sessies

 
Maarten Bouwhuis

Maarten Bouwhuis

Maarten Bouwhuis is een veel gevraagd dagvoorzitter en debatleider. Hij is presentator bij BNR Nieuwsradio en eerder bij RTL-Z. Maarten presenteert wekelijks BNR Gangmakers. Het opinieprogramma van BNR dat podium biedt aan ondernemers in heel Nederland. Tussen 2011 en 2014 presenteerde Maarten de BNR Klantenshow. In 2010 en 2012 organiseerde Maarten samen met RTL Nieuws het Carredebat voor de Tweede Kamerverkiezingen. In 2013 en 2014 presenteerde Maarten de uitreiking van de FD Gazellen-awards. Maarten Bouwhuis staat wekelijks op het podium als dagvoorzitter of debatleider. Inhoudelijk is hij breed ontwikkeld. Hij wordt hoog gewaardeerd op conceptontwikkeling en zijn inhoudelijke kennis. Eerder was Maarten Bouwhuis in dienst van het Nederlands Debat Instituut als debatleider en trainer.

Sessies

 

Organisatie

Wilt u erbij zijn?

Meld u hier aan voor het B2B Marketing Event.

Waar

Theater Amsterdam
Danzigerkade 5
1013 AP AMSTERDAM
Nederland

Contact

“Direct sparren over uw doelgroep, content marketing en leadgeneration? Bel of mail dan met uw Vakmedianet accountmanager"

Of kijk op adverteren.vakmedianet.nl

 

Vakmedianet gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en af te stemmen op uw vakmatige interesse. Meer informatie over het gebruik van cookies.